U malo općina Komin

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

U malo općina Komin

Postaj  Nenad on 17.03.08 8:11

Stalno se spominje općina Komin, svi su željni informacije
više. Pokrenuti ovu temu značilo bi uvalit se u kašetu brokava. Protivnike,
pljuvaće i svakojaka sranja nameće ovo pitanje pa se o tome i šuti. Na
Kominskom blogu učestalo u komentarima, od neregistriranih korisnika postavlja se
ovo pitanje, ne vjerujem da ga postavljaju dobronamjernici, već oni koji su
željni svađa i pljuvanja, jer da su dobronamjernici onda bi se potpisali ispod
pitanja. Pa evo ja ću iskoristiti svoje demokratsko pravo, pa nekako progovoriti
o tome. Nisam član niti jedne stranke i politički sam laik, politika nikad nije
bila dio mog interesa, bolje rećeno totalno sam apolitičan. Iznad svega volim
Komin, i želim svom rodnom kraju napredak i prosperitet, da me nebi netko krivo
shvatio. S obzirom da sam laik u politici, molim sve one koji bolje znaju o ovome
da me na pristojan naćin isprave jer ekonomija je moj resurs, nekako više vjerujem
u matematiku nego u politiku. Pa eto po nekakvoj matematici odnosno kad se zbroji
dva plus dva dobije se slijedeće: U Pločama glavninu mandata drži SDP, dok u okolnim
selima pa tako i u Kominu drži HDZ. Izdvajanje Komina u zasebnu općinu značilo
bi prepuštanje Ploča u potpune ruke SDP-a. Zadržavanje Komina u općini Ploče
održava se kakva takva ravnoteža između SDP-a i HDZ-a. U Pločama je lova i jako
važni resursi za sada u većinskom vlasništvu države. Po nekoj matematičkoj
logici, da sam ja vlast zadržao bi postojeće stanje i nebih ništa mjenjao jer
je to interes vlasti. Da sam ja SDP rješio bi se Kominjana i radio bih sve
kontra njih da šta više išću općinu jer to je interes SDP-a, zato će im SDP
prodavat ušće i Parila, da šta više popizde i dobiju općinu da se HDZ odmakne
od Ploča jer im visi za vratom. Ali na moju sreču ja nisam ni vlast ni SDP pa možda
samo lupetam gluposti. Kako god bilo da bilo za Komin nije dobro, nalazimo se između